سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به نام خدا

با سلام و تبریک حلول ماه مبارک رمضان

دکتر شریفی زمان تحویل ترجمه کتاب روزنامه نگاری را تا روز 12 تیرماه تمدید کردند.

موفق و موید باشید ...






تاریخ : یکشنبه 93/4/8 | 7:15 عصر | نویسنده : سلمانی زاده | نظرات ()

هو الحق

امروز از طریق یکی از دوستان و بعد هم پرسش از خانم نجفی، متوجه شدیم که بعد از اتمام دوره کارشناسی ارشد، به ازای درس های پیش نیازی که به ما ارائه شده هزینه دریافت خواهد شد. ظاهرا این موضوع جدیدا به گروه بخشنامه شده است! یا اگر از قبل هم این قانون وجود داشته اما در زمان ثبت نام، اطلاع رسانی نشده است.

به پیشنهاد دوستان قرار شد این موضوع را به همه اطلاع رسانی کنیم تا در صورت موافقت، بعد از نوشتن و امضای نامه ای در اعتراض به این تصمیم، بصورت جمعی به حضور دکتر حسنقلی پور رفته و حضوراً از ایشان توضیحات لازم را دریافت کنیم و نارضایتی خود را هم ابراز کنیم.

زمان پیشنهاد شده، روز شنبه بعد از امتحان زبان هست.






تاریخ : سه شنبه 93/3/27 | 7:21 عصر | نویسنده : سلمانی زاده | نظرات ()

با سلام و تبریک اعیاد گذشته و آینده ...

طی سوالی که در خصوص آیتم های کمپین تبلیغاتی از دکتر بلالی پرسیده شده، ایشون گفتن که دوازده آیتمی که برای تبلیغات شرکت بیمه خواسته بودند انجام بدید باید در این کمپین هم استفاده کنیم.

ضمنا جزئیات کامل محتوای هر یک از تبلیغات طراحی شده رو هم خواستند.

استاد : " همان طرح 12 بندی که در کلاس مطرح کردیم + جزئیات کامل محتوای هرکدام از تبلیغات"

اگر آیتم ها رو به خاطر ندارید میتونید فایلی که آقای دیانی زحمتش رو کشیده بودند از اینجا بردارید.

موفق و موید باشید ...






تاریخ : شنبه 93/2/27 | 10:38 صبح | نویسنده : سلمانی زاده | نظرات ()

با سلام

همانطور که همه در جریان هستید قرار بود برای یکشنبه ای که پیش رو داریم کلاس مبانی خبر دکتر شریفی در شبکه العالم برگزار شود، الحمدلله هماهنگی های لازم به لطف زحمات خانم همة صورت گرفت. برای حضور بهتر در این بازدید چند نکته لازم به ذکر هست که خواهش دارم با دقت مطالعه بفرمایید:

1- طبق هماهنگی های انجام شده با تمام اساتید درس های روز یکشنبه و همچنین هماهنگی با دانشگاه، إن شاء الله همگی به اتفاق راس ساعت 2:45 دقیقه به همراه دکتر شریفی به سمت ساختمان صدا و سیما حرکت خواهیم کرد. وسیله ایاب و ذهاب با دانشگاه هماهنگ شده و در ساعت مقرر در اختیار قرار خواهد گرفت إن شاء الله.

2- با توجه به اینکه ورود هر گونه وسیله ذخیره اطلاعات از جمله لپ تاپ و فلش مموری و سی دی و امثالهم ممنوع می باشد لذا خواهش دارم بچه هایی که روز یکشنبه برای درس مدیریت تبلیغات و مبانی خبر ارائه دارند با هم هماهنگی های لازم را انجام داده و یک نفر زحمت آوردن لپ تاپ برای ارائه های روز یکشنبه را به عهده بگیرد تا معطلی کمتری برای ورود به سازمان داشته باشیم.

3- حتما کارت دانشجویی خود را برای ورود به ساختمان صدا و سیما همراه داشته باشید. برای اطمینان بیشتر کارت ملی خود را هم بیاورید.

4- اگر فرد یا افرادی تمایل به آمدن با وسیله شخصی خود دارند لطفا حتما اینجا اعلام بفرمایند! با توجه به اینکه برای ورود به ساختمان صدا و سیما نباید لپ تاپ و امثالهم همراه خود داشته باشیم و خود سازمان نیز جایی برای امانت این وسایل ندارد، لپ تاپ و دستگاه های ذخیرساز اطلاعات را در این ماشین شخصی قرار خواهیم داد. در غیر اینصورت محل دیگری حوالی سازمان، برای قرار دادن لپ تاپ و ... را مدنظر داریم که نیاز به هماهنگی قبلی دارد.

5- کلاس دکتر عقیلی یکشنبه آینده استثنائا راس ساعت 1 برگزار خواهد شد. به استاد نیز اطلاع داده شده است. از بچه ها اگر شخصی با آقای زنگنه که در کلاس استاد شرکت می کنند در ارتباط هست به ایشان هم اطلاع بدهد اگرنه با آموزش دانشکده برای این موضوع هماهنگ کنیم.

در پایان اگر سوال یا موردی هست که باید گفته شود بفرمایید.

_____________________________________

بعدنوشت : بازدید متاسفانه به دلیل عدم توافق حراست کل سازمان لغو شد ...






تاریخ : چهارشنبه 93/1/27 | 11:49 صبح | نویسنده : سلمانی زاده | نظرات ()

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام به همه همکلاسی های بزرگوار

در خصوص تغییرات برنامه کلاسی اخیرا مطلع شدم که یکی از دوستان (خانم فتحی) با دکتر نظری صحبت کردند و توافقشون در مورد داشتن 4 کلاس در یک روز رو جلب کردند (همینجا از ایشون تشکر می کنم ...).

اما در مورد تغییرات برنامه کلاسی که هنوز اندر خمش مانده ایم ...

با اطلاعات مختصری که از برنام زمانی بچه های خودمون و برنامه کلاسی بچه های شبانه دارم بنظرم میرسه بهترین گزینه برای این کار این باشه :

1- این سه شنبه با دکتر منصوریان (استاد درس زبان) صحبت کنیم و طی نامه ای رسمی امضای ایشون برای جابجایی کلاس سه شنبه، به یکشنبه همون ساعت رو دریافت کنیم.

2- با توجه به اینکه بچه های شبانه دوشنبه ها ساعت یک تا سه کلاس مبانی خبر با دکتر شریفی دارند، این یکشنبه با دکتر شریفی صحبت کنیم و طی نامه ای رسمی امضای ایشون برای ادغام این کلاس با کلاس بچه های شبانه رو دریافت کنیم.

3- نامه هر دو استاد رو به تایید دکتر نظری برسونیم ...

لطفا کسانی که موافق هستند اعلام کنند، کسانی هم که مخالف هستند در صورت امکان علت مخالفت خودشون رو بنویسند و یک راه حل جایگزین ارائه بدهند.

منتظر نظرات شما هستیم ...

تشکر






تاریخ : جمعه 92/11/25 | 11:58 عصر | نویسنده : سلمانی زاده | نظرات ()

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام به همه همکلاسی های بزرگوار

از اونجا که درس ها به هم فشرده است و تا به حال فرصتی برای اینکه همه باشیم دست نداده، تصمیم گرفتم که اینجا از همه بخوام پیشنهاد خودشون رو برای کلاس زبان و کلا بقیه کلاس ها اعلام کنند تا إن شاء الله یکی دو نفرمون یکشنبه آینده به پیشنهاد دکتر روشندل با دکتر نظری در این مورد صحبت کنیم.

اول خودم شروع می کنم :

از اونجا که گویا تصمیم دانشکده برای کم کردن درس های روز یکشنبه جدی هست عملا نمیشه در این روز 5 درس داشته باشیم. زمان کلاس زبان هم انصافا برای بعضی از بچه ها که راهشون دور هست خیلی نامناسبه. ضمنا خواسته همه مون این هست که کلاس ها ترجیحا در دو روز برگزار بشه لذا بنده پیشنهاد میدم که :

1- اگر ممکن باشه با صلاحدید خود دانشکده یکی از درس های یکشنبه به دوشنبه ساعت 1 تا 3 منتقل بشه و کلاس زبان به یکشنبه ساعت 5 تا 7 منتقل بشه.

2- اگر دانشکده خیلی بخواد در رعایت قانون حداکثر سه کلاس در یک روز جدا سخت گیری کنه پیشنهاد بدیم استاد کلاس رو عوض کنند و کلاس زبان رو به دوشنبه 1 تا 3 منتقل کنند!

لطفا بقیه هم پیشنهادات خودشون رو اعلام کنند تا قبل از صحبت با دکتر نظری حداقل خودمون به اجماع برسیم ان شاء الله. ضمنا برای تنظیم نامه ای که باید برای درخواستمون بنویسیم و به آموزش بدیم دلایل قانع کننده ارائه بفرمایید.

منتظر پیشنهادات، نظرات و دلایل متقن شما هستیم ...

------------------------------------------------------

بعد نوشت : از ظاهر نظرات بر میاد که توافق بر یکشنبه 5 تا 7 هست و تلویحا هم بیان شده که کم کردن تعداد کلاس های یکشنبه خط و نشانی بیش نبوده ... !

برای جابجایی کلاس ها هم کلا برای بعدازظهر روز دوشنبه نمیشه کلاسی گذاشت.






تاریخ : سه شنبه 92/11/15 | 8:25 عصر | نویسنده : سلمانی زاده | نظرات ()
       

.: Weblog Themes By BlackSkin :.